نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل  اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا امکاناتی از قبیل جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار را برای مسافران تور آنتالیا دارا می باشد.

و همچنین این هتل يكي از بهترين مناطق تفريحي برای مسافران تور آنتالیا خرداد 95 می باشد زیرا معماری آن برگرفته از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام می باشد.

معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از شما مسافران عزیز تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 پذیرایی خواهد شد. 

نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. ازجمله امکانات آن که گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن بهره ببرند:حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی می باشند .

مهمانان تور آنتالیا تعطیلات تابستان 95 می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.گردشگران تور آنتالیا می تواننذ از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد. 


هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. شما علاقه مندانتور آنتالیا تعطیلات تابستان 95 می توانید در این مجموعه شنا کنید.

 

 

هتل  اورنج کانتی آنتالیا

 هتل  اورنج کانتی آنتالیا تور آنتالیا تعطیلات تیر 95

هتل  اورنج کانتی آنتالیا

 


 ای سی گرین پالاس آنتالیا    

این هتل در منطقه ای زیبا و خوش منظره ی سواحل مدیترانه از نظر مسافران تور لحظه آخری آنتالیا  واقع شده است.رستوران های بین المللی - تریاهای متعدد- 7 استخر شنا -مرکز آب گرم  ممتاز -  همراه با تفریحات شبانه و روزانه برای همه گروه های سنی در اختیار مسافرین تور آنتالیا میباشد.صبحانه - نهار - شام و بسیاری از نوشیدنی های دیگر در هزینه های اتاقتور آنتالیا تعطیلات تیر 95 گنجانده شده است. همچنین بزرگسالان  تور آنتالیا ویژه بهار 95 میتوانند از امکاناتی مانند ماساژ - حمام ترکی در مرکز آب گرم استفاده کنند.کودکان هم میتوانند با شرکت در باشگاه کودکان و سرسره ی آبی سرگرم شوند.تمامی میهمانان هم میتوانند از ساحل و ورزش های آبی آن لذت ببرند.همجنین مسافرین تور آنتالیا میتوانند از نمایش های آمفی تئاتر این هتل لذت ببرند.دیگر امکانات تور آنتالیا تعطیلات تیر 95این هتل : اتاق بازی های کامپیوتری - ماساژ - جکوزی - تنیس - مرکز بدنسازی - بیلنارد - پینگ پنگ - اسکواش - مینی گلف - موج سواری - کانو - کوه نوردی - بولینگ - صبحانه در اتاق - لباسشویی - خشکشویی - اتوکشی - آرایشگاه - فروشگاه هدایا و سوغات - فکس و کپی - کرایه ماشین - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاق های پاک و بدون سیگار - آسانسور - باغ - فروشگاه درهتل میباشد.علاقه مندان تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 میتوانند این هتل را برای سفر خود انتخاب کنند.

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا





:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: